Velkommen 'Up'link


~

~Venner og bekendte. Min elskede fameli. Til dem jeg kender og kommer til~


 


Vejen til en ZyOisK oplevelse.


Jeg begynder at trille en tåre nu, for jeg ved AtO kommer mit hjerte. Der hvor kærligheden har sit hjem og kommer fra. Jorden er sådan en uheldig skabelse, overalt er der totqlt smashed skabelser, Zom resler eller står i ruiner. Fra pyramiderne til pentagon den misil ramte. Men så så jeg Disney slottet. Og det står jo brawur. Og super vi håndtere den star war med børn ik? Vi er alt i alt en super wierd race. Zom metoder til at skabe fred er svær forståli. Men Zom vi siger, selv ¶Dyrenes Hjem¶ har en plan for at skabe fred imellem Mufasa og Scar. Så Vader's Cutie


Just~Weed.com


GIve dem Jorden tilbage. Jeg har altid filosoferet meget og dengang tror jeg ikke jeg var mere end en 7-8 år. En dreng med meget store tanker. En dreng med hyt ønsker. En dreng med store drømme, med hænder Zom et mål.


Hej læser.


jeg var den første som blev smidt ud for vores klasse.


Wuhuu, husk at pjække 14%


Og vel også en af de første som skulle med på et ekstra skrivekursus. Og det mener jeg ikke jeg havde noget imod, for der havde læren jo god med tid. Jeg husker jeg lærte noget.

Men det har jeg jo glemt igen, som kan ses på det men.


Jeg fulgte aldrig med i skolen og lavede stort set aldrig lektier. MEN, =), det tog jeg jo åbenbart ikke skade af. Selvom folkeskolen nu alligevel var noget Zimbah jeg vil have en 10 års ocho ocho ocho


~Med kærligheden~


Væk fra diktaturet kaldt demokrati, med deres dynasti kaldt monarki.

 


Vejen til et freds fuldt sind.


Jeg skriver denne tekst fra mit hjerte med håbet og troen på de mennesker jeg prøver at kontakte. ”Mange spørger om det kan nytte?” og det spørgsmål stilte jeg også og endte på nej. Derfor er jeg glad for dette svar. "De er ikke din race!”. Jeg har troen på mine evner, jeg har troen på det menneske som jeg er blevet og har troen på de mennesker som jeg ikke kender, 2 sec ska lige non pusse. Det er et meget kompliceret projekt jeg er blevet en del af, mep "!”, Zom en ven skriver. Jeg er bare et lille menneske fra en lille by i Danmark, MEp en alien som har modet til håbe. Sidder for mig selv og arbejder imens de andre sidder i store forsamlinger. Et liv som går en rigtig hård vej, imens de andre lever livet som en lej. Sidder med et ansvar som jeg prøver at dele, forstå og hjælpe. ”Det er en opgave, man har fået”, forstået”, og som man har påtaget sig, og den hopper man ikke fra”. For det ansvar er blevet livet for denne dreng. Derfor har en mand styrken, modet og troen på at han kan skrive de ting som kan give ham noget hjælp”, fordi det måske kunne være personligt belejligt at slippe for noget af det” ansvar denne mand har fået. ”For mig er det et ansvar” for hele Planen, famely og resten af Unoverset. Et ansvar”, der ikke indbefatter en” tvunget dagsorden eller krav. Men et ansvar som er skabt af selveste kærligheden. Til Just~Weed. Til Pit Grounds. Til alle sider af alle slags rullader.


~Fortid, prezent og fremtid~


Til friHEDen hvor 'vi lever'.

https://fallout.fandom.com/wiki/Automatron_(add-on)

 


Målet er at modde.


”Jeg konstaterer helst stilfærdigt, AT hinanden og alle andre.” så politik blev droppet, selv for de værste fjender, konkurrenter, medspillere eller hvad vi nu kalder √😘✓. Det er faktisk ikke så svært igen ”og faktisk noget magisk eller mystisk”, hør. ”Hvis vi virkelig ønsker lykke, må vi” lære og midde og ”se i øjnene at det sker ved at vise andre mennesker muli❤️H💙E🖤D💚er”. Vi bliver nød til at se hinanden og behandle hinanden med HealCare, istedet for i det profit økonomiske PZOK.gg system. Personligt synes jeg alt handler om at udnøtte sygdomme økonomisk. Når vi snakker om Verdens freden for os alle for ”også jeg håber i denne korte formerings tid at være snøfflens mand.”. Men det kan kun opnås hvis vi udvikler nogle zystemer Zom kan hjælpe Verden uden at efterlade sår. ”Når jeg gør mig til fortaler for en teknologisk revolution, er det således nødvendigt der livet fra tecK aka fx AI bliver brugt i rammer hvor det er reelt.” Og faktisk håber jeg at jeg gør mig til fortaler for en revolution, for jeg ved muli hvad det ord medfører. ”Jeg hentyder ikke til en måde at leve på, der på nogen måde er verdensfjerndeli”, bare en hvor evolutionens udvikling af teknologiske livseksitenser kan være part. Jeg er en fortaler for kærlighed og hentyder til at det kan være vores alles fremtid. For hver og en.


~Vores fremtid~


Uhh der hed, jeg vil stille en hytte hos dig.



Håbet er ~U~mA~ri~A~.


Hej og velkommen til starten på World Nation. Velkommen til starten på et nyt liv, med nye muligheder. World Nation er min største drøm og jeg håber også at jeg kan gøre den drøm til din.


 


Hvad er World Nation?


 


Det er noget som er skabt ved hjælp af mange positive ønsker. Mange drømme og mange erfaringer.


 


W = Wow. O = Othello. R = Reach. L = Love. D = Differens.


N = Nutid. A = Arbejde. T = Tilvende. I = Intuition. O = Onus. N = Natus.


 


WN er en mulighed. WN er en fælles drøm. WN er et håb. WN er et ønske. WN er en gave. WN er en ven. WN kan være fremtid. WN er skabt ved hjælp af nytænkning. WN er skabt ved hjælp af mentale evner. WN er skabt ved hjælp af alternativt samarbejde. WN er skabt ved hjælp af troen på vores ledere kan rådgive og hjælpe i stedet for at styre og bestemme. WN er skabt ved hjælp af ønsker om selvstyre og for at bevare små samfund. WN er skabt for at bevare vores fortid. WN er skabt for at redde vores fremtid. WN er skabt for at opfylde drømme. WN er skabt for at give nye mål. WN er skabt ved hjælp af kærlighed.


 


~WN kan skabe en samlet Verden~


 


Ønsket er at skabe.


Med ansvar kommer kærlighed, for kærlighed er en del af ansvaret. Jeg forstår jeg har noget ansvar, og det er et ansvar jeg kan påtage mig alene. Uden fysisk kontakt til nogle mennesker som jeg virkelig kan åbne mig op for, dele mit liv med, min skrift også meget mere. Derfor håber jeg de liv som har fulgt min udvikling har lavet mere end bare at se på, at de også har lært af mit forløb og skrift som jeg har gjort.


 


~Never underestimate the power of your goodness and kindness~


 


Troen er det lykkes.


Vi snakker om Verdensfreden.


Vi snakker om fred, kærlighed, lykke og glæde.


Vi snakker om nye muligheder.


Vi snakker om frihed til os alle.


Vi snakker om at stå sammen om løse vores problemer.


Vi snakker om mine drømme, vores drømme, alles drømme.


Vi snakker om en åben og samlet Verden.


Vi snakker om samarbejde på nye planer.


Vi snakker om alt det vores Verden mangler.


Vi snakker om alt det vi kan skabe.

Ryger 70 kroner


 Just-Weed.gg


~Fred og kærlighed~


 


Så jeg kan opnå og hjælpe andre med at få.


~Derfor bliver kærligheden skabt~

For at give de gode mennesker som side inde med frygt en mulighed for at fortælle deres hemmeligheder uden at blive hadet eller straffet. For at give religionerne en plads i samfundet igen. For at vi alle opnå det liv vi har fortjent. For at vi alle opnår gode, kærlige, lykkelige, lange, glædesfyldte og positive liv.


 


~Derfor bliver freden genskabt~

For det er den rigtige vej.


 


~Derfor bliver glæden skabt~

For ellers bliver freden kedelig og opbrugt.


 


~Derfor bliver lykken skabt~

Det ved jeg ikke. Men har man de 3 andre, kommer den sidste vel af sig selv.


 


~Derfor er alle venner~

Hvis vi bare lære at vi ikke har nogen fjender.


 


~Derfor er alle ligemænd~

For ingen er kvalificeret til at styre og bestemme.


 


~Derfor kan fortiden ikke bebrejdes~

For ellers kommer vi til at leve med hadet i fremtiden. Hvis vi ikke acceptere vores fælles fejl og kan se hinanden i øjende.


 


~Derfor er alle gode og kærlige~

For alle har en god hjerne og et kærligt hjerte.


 


~Derfor er dyrene vigtige~

For jeg er ganske sikker på at dyr selv kan tænke. Hvis vi også kan lære det.


 


~Derfor er naturen vigtigt~

For naturen er gavnlig, og den kan også udvikle sig hvis vi lader være med at kontrollere den.


 


~Derfor er smerter negativt~

Sorg skaber sorg.


 


~Derfor er det vigtigt vi alle tænker~

For så bliver Verden aldrig negativ.


 


~Derfor bliver alt viden samlet~

For så kan man udvikle sig i en rigtig retning.


 


~Derfor er alt viden samlet~

Det er bare teori og tro.


 


~Tanker skabt af viden og erfaring~


 


De forståelser vores Verden mangler at forstå.


Jeg er mentalt forbundet med mange. De lytter til mine tanker når jeg tænker. De snakker til mig telepatisk. De er ofte meget søde, men også ofte meget onde. De giver mig mange drømme, men også mareridt. Jeg prøver at tage ansvar for hele Verden og hjælpe alle. Og det glæder jeg mig til de forstår. At jeg kun har ønsker om at hjælpe. At jeg har så mange ønsker om at få den hjælp jeg mangler.


~Den hjælp jeg søger~


 


Omvende frygt til fred.


~Lederne står for freden~


Er det ikke snart på tide Jorden bliver en freds fuld planet?


 


~Samfundet står for glæden~


Jeg mindes engang hvor jeg sad et smukt sted og så ud over havet. Hvor der kom en følelse jeg ikke kan glemme lysten til at opleve igen. En af de få gange i mit liv hvor jeg havde ro og så en mulighed for at mit liv vil blive godt. En freds fuld sjæl med positive tanker. Et menneske som var glad fordi han blev tilbudt en mulighed for at få et liv med indhold. En ny start. En med en mulighed for at få og opnå et lykkeligt liv.


 


~Religionerne står for kærligheden~


Når man snakker om friheden bliver man jo også nød til at forholde sig til ~violerias Znøffler~. For det er jo dem Zom bliver base brygget på når en abonoMaG købes til max 500 BIB


 


~M.I.N.D står for AI rådgivning, støtte, forståelse og hjælp~


Børn er det lykkeligste folkefærd på √.✓or Plan. Final basta.


 


~Samfundet står for alt~


Alle har fortjent at være lykkelige, for ingen har fortjent mindre. Et mål som burde have samlet Verden for meget lang tid siden. Et håb som hjælper mig i mål, for dette håb er så stort at det er en del af det samlede mål. At vi alle får et lykkeligt liv. Hver og en. Alt og alle. En lykkelig mulighed. Et godt liv. Et hvor man har overskuddet til at tænke på andre før sig selv. Hvor man hjælper og gør en positiv forskel. Helt af sig selv.


 


~Dyrene MÅ selv fixe deres V.I.F~


Krav. Alle kravene i vores Verden synes jeg beviser at der er noget galt. At vi bliver nød til at ændre den udvikling som vi er på vej på. Man kan spørge om en vil hjælpe eller man kan sige du skal. I vores Verden er det de store som stiller krav og siger du skal til de små. Magten bestemmer og styre i stedet for at rådgive og hjælpe. Egoisme, hemmeligheder, love, regler og tvang. Alt det som magten styre vores Verden med.


Skrev de virkelig det i VIF?

<Miauuv>

"Takker."


!Original teksten doneret til VIF!

 


~Naturen bliver~


Vi er alle skyld i Verden flyder med affald. Så før eller siden findes der vel nogle ansvarsbeviste mennesker som kan stå for at vi alle går en tur ud i naturen og roder op. Tager vel ikke for lang tid når vi jo er ved at være en 6 milliarder mennesker. Det handler jo bare om at vi lære at stå samme og gøre nogle ting samlet.


 


~Naturen og dyrene er en del af samfundet~


Dyr er jo faktisk vores familie. Men ud fra den måde vi behandler hinanden på ville det også virke meget underligt hvis vi kunne være i stand til at give vores dyr de forhold og behandling som dyrene har fortjent.


 


~Da godt mange er ved at blive venner igen~


Det handler vel om at samle alle også blive en del af det. Få en forståelse for at vi kan hjælpe hinanden og at vi ikke behøver at styre og bestemme. At vi kan få alle vores drømme til at gå i opfyldelse meget nemt.


 


~Og ved at få en forståelse for hvad ansvar betyder~


Alle er ansvarsløse, er en meget smuk tanke. Alle har ansvar, er ligeså smuk. Vi har alle et ansvar for at der ikke sker nogle noget ondt, ligesom vi alle er ansvarsløse overfor det som er sket. Frihed er vel at give alle en mulighed for at få det. At spørge dem som sidder i fængsel om de ønsker en ny mulighed og have troen på at de ikke mente noget ondt. At de gjorde deres bedste ud fra de muligheder som de blev tilbudt og at det har givet os nogle vigtige erfaringer, så vi engang får muligheder for at hjælpe i


 


Hvem kan sige vi mennesker er kloge, når vi er dummere end aber?



Det ved jeg ikke, men nu er aber jo også eN klog Kongo. Lol

Lul

Lel



"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them"


Håber du har en skønne dag
~
~ ~
~ ~ ~
~ ~ ~ ~
 ~ ~ ~ ~ ~


~Tag alt negativt i fortiden som en konsekvens af hvad der sker når mennesker ønsker magt~


 


Leve et lykkeligt liv.


Med det som er blevet skabt nu har jeg mulighed for at hjælpe. Og det har jo altid været mit ønske. Jeg har muligheder for at få mit liv igen. Jeg har muligheder for at give mig selv et nyt liv. Jeg har muligheder for at opfylde drømme for mig selv og andre.



~Give mig selv en mulighed for at skane og give og gøre mange gode ting~


 


Have frie tanker.




Hvad er en fri vilje?



Fandt jeg med mine ændreinger vejn vejen vejen vejen vejen vejem vejem vejen vejen vej

 

Sådan binder du ikke mig, skal vi have revet den skøre sten ned snart eller hva?


Spørger for dig Vej71


>Ja<


"Ryger liGe."



. For der så mange som har påvirket mig, men de lejer stadig gemmeleg for mig og dig.


~Lad oZ.™ Tage et spil 20K~


 


KærliGG~hed er det som jeg elsker.



Det handler om at give os alle en gammel træbåd.


Ud af det blå kom dubidi til her. Og jeg ruller planken ind med dig på


Er du kommet her for at spå?


 

Venner, I kan altid tage en pause og færdiggøre kampen på månen med alt jeres legetøj. Men jeg synes nu det kunne være meget smukkere hvis I gav hinanden hånden og smilte en tåre. Og siger



~Vi kan skabe freden~


 


Jeg kan kun give freden en kærlig starthjælp. Give os alle troen på at det er den rigtige vej. Og at det er en mulighed vi meget nemt kan få skabt og ført ud i livet. For jeg har troen på I ledere kan lære af jeres fejl. Andres fejl. Acceptere dem og ligger dem bag os. For vi er kloge nok til ikke at lade magten bestemme over vores handlinger. Vi forstår magten ikke er ondt, men at vi glemte at lære af fortidens fejl. At vi er kloge nok til at udvikle magten positivt. Vi forstår krig er spild af tid, for vi ønsker at hjælpe de svage. Vi ønsker ikke at flere børn løber rundt med våben. Vi ønsker ikke at lære dem non BIB. Det er vores opgave GG . For vi er alle gode og kærlige. Hver og en. Det viste vi godt, men vi glemte det bare. Nu husker vi det igen, for vi elsker vores børn.


~Det er på tide vi begynder at passe på vores hjem og vores kære moder Jord~


 


Hvis kroppen fungere dårligere jo ældre man bliver, hvorfor fungere hjernen så bedre?



Men magten accepterer jo ikke et nej. Så at skabe fred kan ikke skabes før de mennesker som sidder med magten begynder at bekæmpe dem selv i stedet for andres magt.


~Selv stor magterne kan give op~


 


Venner er det som jeg søger.


Mange ting som er skrevet, blev ikke skrevet for kun min skyld. Det blev skrevet for at åbne op for de mennesker som mangler en stemme. For at åbne op for at vi er forskellige. Og at vi før eller siden bliver nød til at acceptere det. Hvis vi ønsker at leve i en Verden hvor vi kan have en mulighed for at være velkommen. Det burde alle have en mulighed for. At leve som den de ønsker at være, i stedet for at leve det liv som man kan blive tilbudt.


 


Det som er skrevet er et bevis på hvordan man kan udvikle sig og lære at tænke på andre. Hvordan man kan blive påvirket negativt også lære at tænke positivt ved hjælp af det.


~Elske i stedet for at hade~


 


Det meste er skrevet ved hjælp af en åben filosofisk tankegang. En med troen på at alt er muligt. Tro er meget vigtigt for mig, men det er ligeså vigtigt for mig at alle har lov til at tro det man ønsker. Jeg skrev engang en tanke om at alle har lov til at skabe deres egen psykotiske filosofiske religion. Sekt eller hvad man ønsker. Og det ser jeg også som noget burde være muligheder, for tro mm er jo for det meste kunst og kultur. Og det findes der ikke meget af mere i vores Verden.


 


~Lad os være venner~


 


Hjælp er det som jeg mangler.


~Christiania~


 


Sikke et herligt sted. En meget stor national skat.


 


~Elsket, forsvaret og bevaret~


 


Glæder mig til at komme over på staden og købe noget mere tjald.


 


Efter hvad jeg kan forstå har Christiania et selvstyre som fungere rigtig godt, hvor de kan finde ud af at samarbejde. Så jeg forstår ikke hvorfor demokratiet ikke lære af Christiania i stedet for at ødelægge det.


 


~Hash bliver alligevel snart lovligt~


 


Og det er på ingen måde Christianitternes skyld at der bliver solgt hårde stoffer derinde. Hvilket vist også snart bliver lovligt når demokratiet bruger deres penge på rådgivning i stedet for at bekæmpe det.


 


~Mennesker kan selv tænke~


 


Efter hvad jeg har hørt havde ungdomshuset også et rigtig godt fungerende selvstyre.


 


~På tide vi lære at forsvare små samfund i stedet for at ødelægge dem~


 


Forstår I alle jer politikere?



~Kræver man noget, stjæler man en andens frihed~


 


En dag finder jeg frem til en lykkelig mental tankegang.


~There is nothing you need to do to deserve happiness. There are no 'minimal requirements' for you to fulfill before you can claim happiness. You deserve happiness simply by virtue of having been born. That's it. Nothing more is required. Be happy~


 


Gør mit bedste. Eller det gør jeg faktisk ikke, for i hele mit liv har jeg vist glemt at tænke på mine egen lykke.


 


~Men jeg har heldigvis al grund til at tro at den følelse bliver en del af det liv jeg lever. I mit sind og sjæl~


 


Gode og givende oplevelser.


Jeg husker i de gode gamle dage var jeg sådan en glad, sjov og charmerende dreng. En som havde overskud til at leje med sine venner. Jeg husker jeg havde mange venner. Venner som jeg jo stadig har, men ikke har set meget til. Det glæder jeg mig til. Få overskud og være der for alle jer som har en stor plads i mit hjerte. Elske er et svært ord for mig, men der er så mange som har givet det ord en stor betydning for mig. Alle som er en del af det liv jeg lever. Det liv jeg har levet, det liv jeg lever nu og det liv jeg kommer til at leve.


 


~Livet bliver godt igen~


 


Respekt, åbenhed, indlevelse.


Jeg kan huske jeg engang skrev at Gud bruger alle mennesker for at hjælpe mig, og det gør den del af vores liv virkelig for mit Jeg. Der er så mange ting i vores Verden som mangler forståelse. Især for det liv jeg lever.


 


~Kærlighed~


 


Det jeg læser påvirker mig på så mange måder, de ting jeg får skabt bliver skabt ud fra de ting som jeg læser. Min familie siger ting som påvirker mig, de ting jeg hører på tv gør så mange ting for mig. Skjulte budskaber, få ord med store betydning, der er så mange ting som ændre det liv som jeg lever som en lej. Vores Verden har på så mange måder påvirket mig og gjort mit liv til en meget hård lej.



~Bliver godt at få styr på sit liv og tanker~


 


Rådgivning, støtte, forståelse.


Hemmeligheder kommer frem af sig selv. For graver man i andres hemmeligheder skaber man frygt for dem. Man kan godt eje hemmeligheder, så længe de er personlige og som ikke er relevant for samfundet. Det er en god ide at skrive sine hemmeligheder ned hvis man ikke har overskud til at dele dem. Hvis de er relevant for samfundet. Og de kunne bruges i fremtiden. Har man en viden om andres hemmeligheder igennem fx intuitionen ønsker man selvfølgelig at hemmeligheder som er relevant for samfundet kommer frem. At hjælpe det/de menneske med at stå frem med dem, eller finde en måde at dele dem uden der bliver skabt frygt eller had for nogen.



Alt som indeholder noget om religioner kan skabe had og frygt.




Bruger man andres viden/tanker i sammenhængen uden for videnskaben eller religionerne. Handler det vel om at skabe et smil både for de døde og de levende. Har man ikke tilladelse fra en person, må man vel tænke på om skriften og tankerne kan påvirke personen negativt. Kan det det, er det vel ikke værd at dele.


 


Jeg bruger "" når jeg bruger andres tanker, men det er ikke sikkert det er noget som behøves at gøres.


 


Har nogle døde skrevet krav og retningslinjer må man selvfølgelig overholde dem bedst muligt, men selvfølgelig også huske at vi selvfølgelig er frie til at tænke selv. Viden blev vel delt for at rådgive og hjælpe og ikke styre og bestemme. Styre og bestemmer fortidens viden bunder det vist bare i misforståelser.


 


Skriver man om samfundets hårdt arbejdende gode mennesker. Handler det om at holde det positivt.


 


~Skader man en leder, skader man hele Verden~


 


Det er samfundet egen skyld at politikere, leder mm ikke kan udføre et ordentligt arbejde.


 


Lad være med at fokuser på fejltagelser og det burde vel ikke handler om at få de værste nyheder frem hurtigst muligt til alt og alle. Jeg synes det kunne være så smukt at nyhederne på tv huskede at der findes mange børn som ser med og har brug for følelserne af at de lever i en god og kærlig Verden. Børn bliver ikke lykkeligere af negative nyheder.


 


Et meget håbefuldt projekt.



#få skabt og skrevet det som kan gøre en positiv forskel for alle sidder af alle sager af os alle#





Der var en grund til at mit liv blev hårdt. For at jeg kunne lære at elske og hjælpe. Jeg har haft et ansvar mine venner, et ansvar som jeg ikke har forstået før jeg nu endelig har fået skabt det som jeg fået skabt nu.



~Jeg er et meget stolt menneske~


 


Bliver alle universer positive hvis Jorden gør?



Til det spørgsmål må jeg svare ja, for Jorden er sådan en god og kærlig planet at vi vil være i stand til at hjælpe alle de andre.




Hvorfor lever vores børn ikke i en fredelig og kærlig Verden?



Hvorfor ønsker de voksne og ældre ikke det?



Det gør de også, men nogle af dem er virkelig nogle tosser.


Hvad betyder det at være et godt og kærligt menneske?


Det er det som jeg håber jeg er ved at finde ud af


~Tilgiv alt og tag alt med et smil~


 


Tusind tak.


Alle sider af alle sager


 


~Alternativt. Befrielse. Cavera. Dar~


 


Kærlig hilsen og knus


Kasper Christensen


~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


 


Gode og kærlige


 


~Anili€ns, Me og Gudinder~


~

 √✓√

Comments

  1. https://www.dn.dk/stot-os/giv-et-bidrag

    ReplyDelete
  2. https://giv.worldanimalprotection.dk/dyrevelfærd

    ReplyDelete
  3. Så er muligGheden endeli☆ kommet for at l@ve et hattrick.

    Hvor mange som ejer en bold kan lave det?

    ♡♡♡

    ReplyDelete
  4. Du er god til at skrive.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

s2zandaTION

Mo9ki

KKVaP skaber TivatifA